Friday 16 September 2016

MEETING DI KAMBING BAKAR KONTENA, BACHOK.


Assalamualaikum :)

Alhamdulillah semalam dapat berjumpa dengan kesayangan lepas berbulan tak jumpa.  Plan punya plan, kami pilih Kambing Bakar Kontena kat Bachok tempat kami punya meeting.  Sebelum tu sempat jugak aku ngan anak-anak aku merayau kat pantai cari tempat  photoshoot. hehehehe.


 Sape pernah makan aiskrim besar gini angkat tangan! :) Masya Allah serius sedap sangat-sangat aiskrim ni. Semangat berkobar ah semalam nak meeting ngan geng Teletubbies pergi cari aiskrim ni sampai sesat dalam kubur. Ishkk Ishkkkk.


Serius bukan aiskrim biasa. Harga sebekas ni dalam RM25, In Shaa Allah berbaloi dan kenyang.  Jangan memain ah besar dia punya bekas lagi besar dari beg tangan akuu. Kalau nak pergi google je alamat, guna waze okayyy. Nak cakap pun tak reti since aku sendiri jalan pergi kelas pun selalu sesat.


                                                                  Ice-Bucket :)


                               Muka dah masing-masing penat campur letih. Aiyayayayaya


Nahhhhhhhhh. Lepas dapat ini punya kambing aku dan anakku dah tak letih malah berasa gembira sampai ke bulan bintang angkasa lepas em em em over.


Jadi ni lah geng teletubbies. Kanan tu tukang bawak kereta, yang kat tengah tukang  tengok waze cari jalan, yang kiri.. tukang tunggu aiskrim datang depan muka. heh banyak cantik muka.


Aku bertuah dapat anak-anak penyayang macam ni.   



Pantai Bachok :) Jadiiiiiii, sesiapa ada keinginan nak cari tempat cantik kat Kelantan, tak payah cari jauh-jauh okayy. Bachok pun okay apa.


                                                      Teringat dekat pakwe ganu.


Kat pantai je tempat lepak-lepak dapat makan gini.  Tengok angin sepoi giteww, jumpa pakwe apa kelas sengih sengih macam kerang je aku nengokk.  Berlagak betul tuan blog ni konon dia tak pernah pergi dating.  Cis.


                                                   Ain mucukkkk-mucukkkkkkk.


Gambar korang tak jadi tapi gambar aku nice aku go jeeeee. Ampun sayangkuuuuu. Hahaha gile perempuan ni.


 Dah penah cakap, tak kire la bila kita selalu duk gaduh, perang mulut, tak sweet bila kawan macam orang lain, Allah tahu kita sahabat macam mana. Kan Ain Kan Lin. Lebiuuuuu


Okay bai.



No comments:

Post a Comment