Monday 27 April 2015

AKU GILAKAN ANAK ORANG

Assalamualaikum.

Nah akhirnya boleh jugak curi-curi masa nak update blog.  Sibuk tu sibuk ni sampai takde masa nak peduli kat blog ni.  Nampak sangat menipu padahal dah lama habis praktikal tapi mengalahkan orang sibuk macam baru nak jadi menteri.  Bukan ada apa sangat pun nak cerita kali ni.  Cuma nak bagitahu yang serius aku dah gilakan anak orang.  Siang malam aku teringatkan si budak ni je.  Mandi tak basah, makan tak kenyang, tidur tak lena.  Cis.  Sampai macam tu sekali aku jadi obses kat anak orang.

Okay nak dijadikan cerita, aku obses kat ANAK SAUDARA aku sendiri.  Sejak dah jadi makcik kepada dua orang anak buah ni rasa macam hidup dah berubah 100% gitewwww.. Rasa hidup macam dah lengkap, dah sempurna. Dah cukup bahagia dengan kehadiran cinta hati. Kahkahkah! Gila punya orang!  Macam dah jatuh cinta kat laki orang pulak hai.

Jadi tibalah masa nak tunjuk sikit anak-anak saudara aku ni.  Dua-dua lahir bulan 1, sama bulan dengan makcik dia ni.  Nak lagi rare, bukan makcik.  Aku gelar diri aku kat budak-budak tu sebagai ibu.  Entah.  Tak tahu.  Over sikit sebab first time jadi makcik kan. Kaklong aku selamat lahirkan baby boy, abang kandung aku pula dapat baby girl.  Sama tahun, sama bulan.  Sepasang. :)



Oraitt.  Ni dia cucu sulung keluarga akuu.  Muhammad Fatih bin Nasrul Sharman :)




Mata dia pakai contact lens neelofa punya. Kejap, ada lagi penting.  Perasan tak muka baby Fatih macam matahari teletubbies?? Hehehehe.  Tak caya ke. Sat.





Tak pergi mana pun.  Google matahari teletubbies je.  Sama tak sama tak.




Ni anak saudara kedua, lahir sebulan lepas Fatih.  Nur Iman A'Syadieeyah Binti Abd Malik :)
Iman manis-manis gitu sesuai dengan nama dia.  Mestilah aku puji anak saudara aku sendiri. 




Seksi. tingtongggg




Gambar seminggu sebelum Fatih dilahirkan tak silap.  Dengan mama Iman tak sempat ambik, :(  



Jadi tulah ceritanya.  Sorang laki sorang perempuan.  Okeylah tu kan.  Tahun depan In Shaa Allah tambah lagi ya kakak dan abangku. Aminnnn :)

No comments:

Post a Comment